Adott hashtaggel kell fotót feltölteni az Instagramra, a Twitterre vagy a Facebookra, és a Toyota jótékonykodni fog.
Társadalmi kampányba kezdett a Toyota, amelynek keretein belül gyereküléseket adományoz majd a Buckle Up for Life nevű alapítványnak (nagyjából annyit tesz: Csatolj az életért). A szervezet küldetése, hogy gyerekkórházakkal együttműködve felhívja a szülők figyelmét a gyerekülések fontosságára.
A Toyota a Twitteren és a Facebookon is komoly hirdetési kampányba kezdett, ennek keretein belül hashtagek segítségével (#BuckleUpForLife )is promóciózza az akciót. Ennek keretein belül úgy aktivizálják a közösségi média résztvevőit, hogy minél többen töltsenek fel olyan képet, ami a kisgyerekeket a gyerekülésben ábrázolja.
Az AdWeek azt írja, hogy minden egyes ilyen, #BuckleUpForLife hashtaggel megosztott fotó után a Toyota 10 gyerekülést adományoz a Buckle Up for Life-nak.
#buckleupforlife pic.twitter.com/f6OvyfxcN5
— Roberts Toyota (@roberts_toyota) 2014. december 2.
#BuckleUpForLife pic.twitter.com/kXBTY2P5iY
— Greg (@GregGreglaskey) 2014. december 3.