Jelenleg minden bizonnyal az Instagram az egyik legnagyobb ütemben növekedő közösségi média platform, ráadásul már 25 millió üzlet működik az oldalon. Ehhez ráadásul az Instagram közzé is tette az idei lenyűgöző statisztikákat, amikről itt már beszámoltunk.
Csak hogy néhányat említsünk a legfrissebb üzleti adatokból: a felhasználók több mint 80 százaléka követ valamilyen üzleti profilt, 200 millió Instagrammer látogat meg valamilyen üzleti oldalt minden nap, a profil megtekintések két-harmada származik olyan userektől, akik nem is követik az adott oldalt.
Mivel az új adatok rendkívül ígéretesek, ezért az Instagram gyorsan közzétett egy új „business toolkit”-et, amivel az üzletek optimalizálhatják a tevékenységüket. A platform nem titkolt célja, hogy támogassa a kisebb vállalkozásokat is. Az új segédanyagban szerepel többek között számos hasznos FAQ, használati tippek, jegyzetek a termékek értékesítéséhez, kreatív tanácsok, valamint hasznos útmutatók a legújabb funkciók és felületek használatához, például a Stories-hoz.
A képmegosztó platform továbbá egy új leírást is megosztott a Shopping Tags opcióhoz, ami már megjelent az USA-ban. Amint látható tehát, az app egyre csak nő, ezért a hirdetők számára lassan szinte elkerülhetetlen ez a csatorna.
A legfrissebb Instagram statisztikáról itt írtunk:
A legfrissebb fejlesztésről a platformon itt számoltunk be:
Forrás: Social Media Today