Szeptember 28-án készül az első globális eseményére a TikTok, amin a Facebook egyik legnagyobb riválisának tartott közösségi oldal a jövőről beszél majd. 

Egyelőre nem adtak tippeket, hogy egészen pontosan mi történik majd az eseményen azon túl, hogy elmondják, mivel készülnek a jövőben, és hogy lesz-e valami kifejezetten nagy és megdöbbentő újítás, amiről itt rántják le a leplet, vagy inkább a stratégiát ismertetik majd a nézőkkel. 

Hasonló eseményeket a Facebook és a Snapchat is szokott tartani, itt beszélnek a különböző projektjeikről, és jelentik be, hogy milyen újításokra lehet hamarosan számítani. Ha tippelni kellene, akkor valószínűleg az e-kereskedelem lesz a fókuszban, illetve azok a lehetőségek, amelyekkel az influenszerek és a márkák nem csak a márkaismertség növelésében, de akár közvetlenül az eladásokban is együtt tudnak működni. A hosszabb időtartamú videók is lehetőséget nyújthatnak erre, illetve szóba kerülhet az élő közvetítés, ami kifejezetten eladásokról szól majd. A Facebook ugyebár elkezdett metauniverzumban gondolkodni, hosszú távon elképzelhető, hogy a TikTok is tervez hasonlót, hiszen nemrég vették meg a Pico VR headset gyártót, és teljesen kézenfekvő lenne, hogy egy virtuális világban avatarok együtt teljesíték például a tánckihívásokat. De hogy valóban mire lehet számítani, az majd csak szeptember 28-án derül ki. 

Forrás: Social Media Today