A GoPro és a Red Bull közösen jelentette be a mai napon exkluzív globális együttműködési megállapodásukat.

A bejelentés értelmében a GoPro nagyjából 1800 Red Bull eseményen kap megjelenést és szerepet több mint 100 országban. Az akciókamera gyártó termékei extrém sportok rögzítésére készültek, amelybe tökéletesen beleillik a Red Bull által szervezett számos rendezvény.

A két gyártó közös tartalmai kikerülnek a GoPro Channel, a Red Bull TV, a RedBull.com és a Red Bull Content Pool felületekre is.

A GoPro vezérigazgatója, Nicholas Woodman úgy látja, a célközönség hasonló a két márka szempontjából, ezért hasznos az együttműködés a feleknek. A Red Bull CEO-ja, Dietrich Mateschitz nyilatkozata szerint nagy hangsúlyt helyeznek a first person perspektívába, a kiváló minőségű képi anyagokba és az élő közvetítésekbe. Ebben nagy segítség lesz a GoPro, amely kiváló minőségű akciókamerákat kínál.

Forrás: GoPro