A People+ frissen debütált a DEMO rendezvényén Kaliforniában. Az alapítói adtak neki egy másik elnevezést is: „Google Glass Wikipedia embereknek és cégeknek”. Eléggé hasonlít a LinkedIn szolgáltatására, de az alapító és vezérigazgató Peter Berger másképp nyilatkozott erről: „Nagy különbség van a között, amit a LinkedIn és amit mi csinálunk… Mi az emberekkel és a cégekkel kapcsolatos tényekre fókuszálunk … úgy gondoljuk, mi vagyunk az applikáció, amit öt perccel a meeting előtt használsz” – írja a VentureBeat.

Berger szerint a LinkedIn mobil forgalma „tragikus” és a felhasználóinak új eszközökre van szüksége, hogy hozzájussanak az egyszerű tényekhez, nem pedig egy bonyolult közösségi hálóra. A nagy változás inkább a formátumban rejlik és nem a tartalomban.

„Amikor egy pici képernyőd van, megszabadulsz a sok buta többlettől” – folytatja Berger. „És nem tudsz gépelni. Anélkül kell eljuttatnunk hozzád a megfelelő információt, hogy gépelned kellene.”

Vessetek egy pillantást magára az alkalmazásra, ami iPhone-on is elérhető:

People+ from People+ on Vimeo.