A Facebook új akvizíciójának hírére, miszerint a közösségi háló megvásárolta 2 milliárd dollárért az Oculus vállalkozását, a Twitteren sokan hangot adtak véleményüknek és megindultak a spekulációk is arról, milyen lenne, ha a Yahoo és az AOl cselekedne hasonlóan – írja a MarketingLand.
Az alábbi tweetek viccesek és azt is mutatják, hogy az emberek szórakoztatónak találják a Facebook-Oculus üzletet. Továbbá azon felfogásokat is tükrözik, miszerint az AOl és a Yahoo nem kifejezetten élvonalbeli cégek.
BREAKING: Yahoo buys ViewMaster pic.twitter.com/dbMtDq6rTd
— Evan Kirstel (@evankirstel) March 25, 2014
AOL is embracing 3D Virtual Reality too, it seems! pic.twitter.com/YTidIYe5qg
— Scott Hanselman (@shanselman) March 25, 2014
Facebook is really taking its name too literally. pic.twitter.com/Anqf4RCRnr
— Jason Foral (@jasonforal) March 25, 2014
Ha találkoztatok más, vicces tweettel a témában, ne habozzatok szólni róla! 🙂