A Google új mobil hirdetési formátumot vezet be, ez elsősorban Facebook és Instagram felhasználók számára lehet ismerős a kialakítása miatt.
A Model Automotive Ads nevű formátum nagyban hasonlít a Facebookon és Instagramon is elérhető galériás reklám felületre, az új opció segítségével több kép is használható a hirdetéshez, amelyet a felhasználó végig tud lapozni. A Google az új hirdetési formát először az autós iparág számára teszi elérhetővé, ezzel szeretné segíteni a felhasználókat, hogy több képet lássanak az esetlegesen megvásárolni kívánt autóról.
A Google több új elemzési formát is kínál a Model Automotive Ads kampányokhoz, amivel jobban követhető lesz, hogy a vevő milyen utat jár be a vásárlása során. A statisztika megmutatja milyen gyakran keres olyan kifejezésekre, amelyek esetében hozzáférhető a galériás hirdetés, vagy éppen arról, hogy más gyártók milyen gyakorisággal alkalmazzák ezt az új formátumot.
A mobilos felületre optimalizált új hirdetési forma egyelőre csak az Egyesült Államokban érhető el, ráadásul azon autógyártóknak, amelyek a Google-lel partnerségi viszonyt ápolnak. Azonban nem volna meglepő, ha hamarosan celebek, receptek, vagy éppen elektronikai termékek kereséseire is megjelenne a több fotót kínáló új formátum.
Forrás: Adwords blog