A Google nem csak egy technológiai vállalkozás, hanem egy cég, amely segít az álmok megvalósításában. Legalábbis ez a fő üzenete a reklámjainak, például a Párizsi szerelemnek vagy a Kedves Sophie címűnek. Azok a klasszikusak inkább univerzálisak voltak, az élet nagy mérföldköveit mutatták be, így a házasságkötést és a gyereknevelést. Ez az új reklám az amszterdami 72andSunny jóvoltából (és Greg Kohs rendezőtől) sokkal titokzatosabb, és egy bizonyos Laurent Aigon történetére fókuszál – írja az AdWeek.

laurent_aigon_google_hed_2013

A francia férfi, aki a repülés szerelmese, nemzetközi figyelemre tett szert, mikor a projektjén dolgozott: létrehozta egy Boeing 737 pilótafülke belterének mását a fia hálószobájában egy működő repülőszimulátor részeként. Úgy tűnik, a Google nagy segítségére volt ebben, elvezetve őt az online fórumra, amely arra inspirálta, hogy beszerezze az alkatrészeket és megépítse a fülkét.

Ami a marketinget illeti, ez okos lépés – egy erőteljes sztori, amely illusztrálja, hogy a cég termékei nem csak praktikus eszközök, de valóban boldoggá is tehetik a felhasználókat. Egy szinten azonban csak annyit bizonyít, hogy jó dolga van a Google-nek: amikor egy cég saját létét azzal indokolja, hogy összeköti az embereket az összes információval a világon, innentől kezdve lényegében bármire rámondhatja, hogy benne volt a keze a dologban.

Google “Laurent Aigon” from Backyard on Vimeo.