Olyan bejelentést tett a Facebook, amire már nagyon sokan vártak, ez pedig a sztorik időzítése. A Business Suite újításai között szerepel, hogy az Instagram és a Facebook-történeteket is lehet időzíteni.
Az alkalmazáson belül lehet majd összeállítani a történeteket, majd beállítani, hogy mikor legyenek láthatóak a felhasználók számára. A Creator Studioban eddig is lehetett bejegyzéseket vagy videókat ütemezni, de most először ajánlja fel a Facebook a történetek ütemezésének a lehetőségét. A vállalat ezt azzal magyarázza, hogy egyre nagyobb szerephez jut a márkák stratégiájában a funkció, ezért logikus volt, hogy lehetőséget biztosítsanak, hogy átgondoltabban és egyszerűbben használhassák a stratégiájuk tervezésénél és az ütemezésnél a történeteket is. Ugyanakkor az is igaz, hogy a funkció lényege a spontaneitás, a kevésbé kifinomult, direkt felhasználás, de az már a márkák feladata, hogy az időzítés lehetősége miatt ne úgy kezeljék, mint a hírfolyamot.
Jönnek a téma alapú ajánlások is a hírcsatornába, ami az üzleti felfedezésre összpontosít, ezt egyelőre csak a felhasználók egy kis csoportján tesztelik, de a lényege az, hogy megkönnyítse a keresést például olyan témákban mint az éttermek, szépség, fitnesz vagy ruházat.
A hirdetésekben pedig megjeleníthető opció lesz egy “Hívjon most” gomb, amivel hívást lehet indítani. Ez nyilvánvalóan nem lesz minden márkának releváns, de szépség témakörben vagy akár ingatlanos, étterem témakörökben hasznos lehet.
Forrás: Social Media Today