Több száz céggel bővült a Facebook at Work.

A munkahelyi kommunikációt segítő Facebook at Work idén januárban debütált, igaz, nagyon szűk körben. A vállalatok számára hasznos felület viszont a tervek szerint év végére már bárki számára elérhető lehet – írja a The Verge. Már most több száz új cég csatlakozott, részben azért, mert a Facebook azt szeretné, hogy minél hamarabb kibukjanak az esetleges hibák, hogy azokat javíthassák.

facebook-at-work

A Facebook at Work lényege röviden az, hogy a cégen belüli zárt kommunikációt elősegítség egy olyan felületen, ami a “hagyományos”, már ismert Facebookhoz nagyon hasonlít. Állítólag teljesen biztonságos lesz, és a kollégák, valamint a cégen belüli különböző egységek egyszerűbben tarthatják majd egymással a kapcsolatot. Érdekesség, hogy többek között olyan komoly vállalat is csatlakozott az újdonsághoz, mint a Heineken.

Lesz persze egy ingyenes alapfelület, a regisztrációért például nem kell majd fizetni, de bizonyos bonyolultabb, összetetteb funkciókért már a zsebükbe kell nyúlniuk a vállalatoknak.

A Facebook at Work az ígéretek szerint nem gyűjt adatok a megosztásokról, így az ott megosztott bizalmas adatokat nem kell féltenünk, ezeket csak azok láthatják, akik regisztráltak.