Az alkalmazások keresése közben hamarosan hirdetésekbe futnak majd bele az androidosok.

Ez a gyakorlatban annyit jelent, hogyha keresünk egy alkalmazástípust (például utazás, játék), akkor az első találat egy fizetett app lesz. Ez a fejlesztőknek lesz nagy segítség, hogy minél több fogyasztóhoz eljuthasson az alkalmazásuk – írja a cég a blogbejegyzésében.

google-gif

A következő néhány hétben korlátozott számú felhasználónál már a hirdetők egy kiválasztott csoportjának a kiemelt alkalmazása már meg fog jelenni. A Google pár hónapig teszteli ezt a hirdetési lehetőséget, a folytatásról pedig majd a visszajelzések és az eredmények alapján dönt majd arról, kiterjesztik-e a szolgáltatást.

A Google Play-en értékesített hirdetések jó lehetőséget jelentenek a keresőóriásnak. A cég ugyanis a webes kereséseken és a Youtube-on eladott reklámokon is már éves szinten több milliárd dollárt kaszál, ha bejön ez a húzásuk, akkor az már csak a hab a tortán.

Az Android operációs rendszert jelenleg több mint egymilliárdan használják.

(via)