Azt írta egy keddi frissítésben a Meta, hogy
„Izgatottan várjuk, hogy a következő hónapokban megkezdjük a Meta Verified bevezetését világszerte.”
A Meta pozitív visszajelzéseket hallott az alkotóktól a kezdeti tesztek során, és folyamatosan gyűjtjik a véleményeket arról, hogy mi a legértékesebb az előfizetők számára.
„Folytatjuk a Meta Verified fejlesztését ezen tanulságok alapján, és új funkciókat és előnyöket fednek fel, amelyek több értéket teremtenek az előfizetők számára” – írják.
A fizetős Facebooktól első hallásra mindenki retteg, de valójában azt jelenti, hogy aki előfizet rá, az kiemelt támogatást kap a Facebooktól, nagyobb eséllyel jelenik meg a hírfolyamban és egyéb más előnyhöz jut. Tehát nem elvesznek az ingyenes dolgokból, hanem pénzért adnak hozzá.
Szóval mi várjuk, hogy aztán tapasztalatinkról is beszámolhassunk.
Forrás: Social Media Today