Azt írta egy keddi frissítésben a Meta, hogy

„Izgatottan várjuk, hogy a következő hónapokban megkezdjük a Meta Verified bevezetését világszerte.”

A Meta pozitív visszajelzéseket hallott az alkotóktól a kezdeti tesztek során, és folyamatosan gyűjtjik a véleményeket arról, hogy mi a legértékesebb az előfizetők számára. 

„Folytatjuk a Meta Verified fejlesztését ezen tanulságok alapján, és új funkciókat és előnyöket fednek fel, amelyek több értéket teremtenek az előfizetők számára” – írják.

A fizetős Facebooktól első hallásra mindenki retteg, de valójában azt jelenti, hogy aki előfizet rá, az kiemelt támogatást kap a Facebooktól, nagyobb eséllyel jelenik meg a hírfolyamban és egyéb más előnyhöz jut. Tehát nem elvesznek az ingyenes dolgokból, hanem pénzért adnak hozzá.

Szóval mi várjuk, hogy aztán tapasztalatinkról is beszámolhassunk.

Forrás: Social Media Today