Október első két napjában nagy sikerrel lezajlott Siófokon a 20. Internet Hungary konferencia, ahol a rengeteg téma közül háromban is a Be Social volt érdekelt.

Már a nyitó napon, kedden megtartotta előadását Joanelli Tamás, a Be Social alapítója és ügyvezetője. Prezentációjának címe a Sorozatok és sztorik a közösségi médiában volt, amiből többek között megtudhatták a jelen lévők, hogy mit nevezünk sorozatnak a filmsorozaton túl és miért kiváló felület a közösségi média a sorozatok közzétételére. De szó volt arról is, hogy hogyan kapcsolódnak a márkák, influenszerek, celebek a sorozatokhoz. Külföldi és belföldi példákon keresztül láthatta közönség, hogy milyen lehetőségeket biztosít a social media a sorozatok kedvelőinek.

Szerdán Forgács Mariann, a Be Social másik alapítója és ügyvezetője arról tartott előadást Ki vigye a brandemet a versenypiacon? címmel, hogy Ki beszélhet rólunk? Ki beszélhet ki minket? A színész, az influencer, egy szakembernek látszó fehér köpenyes? Esetleg egy tudós? Forgács ezekre kereste a választ Siófokon.

Szintén szerdán tartott előadást Ölveczky Tamás, a Be Social Client Service Directora Alkosd meg Te a saját influencered! címmel. Ő onnan folytatta prezentációját, ahol egy tavalyi kerekasztal-beszélgetés témája befejeződött. Ebben arról volt szó, hogy a social médiában a reklámok hitelesebb információforrásnak számítanak az influencerek hirdetéseinél, és hogy ez vajon azért lehetséges-e, mert nem jól használjuk őket? Idén innen indított Ölveczky, olyan témákat érintve, mint például, hogy kiből lehet egyáltalán influencer és kiből nem? Azt már tudjuk, hogy Magyarországon minden negyedik tini szeretne az lenni, tehát felhozatal van, de jó-e az alapanyag? Mikor éri meg felépíteni egy saját influencert, mennyire melós, és mikor nyúljunk olyanokhoz, akik holnap esetleg már egy versenytársunkat fogják népszerűsíteni?

Az előadásokon kívül Joanelli Tamás 2 kerekasztal beszélgetésben is részt vett. Az előadását követően a sorozatokról, illetve a közösségi média sorozatokra gyakorolt hatásáról beszélgetett partnereivel, míg szerdán arról kérdezték, hogy mit tehetünk akkor, ha a Facebook indoklás nélkül kizár minket a hirdetési rendszeréből?