A Snapchat sem pihen év elején. Új hirdetési adatok, új hirdetési formák és egy új, fontos felhasználó. Három hír a sárga szellemről.
Új adatok
A Snapchat – követve a Facebook, Google és Twitter példáját – szerződést kötött az Oracle Data Clouddal, mely a felhasználók offline vásárlásainak adatait kínálja ügyfeleinek. A Snapchat ezekkel pedig hatékonyab hirdetéseket hozhat létre. Az Oracle több mint 1500 partnerrel áll kapcsolatban a számok megszerzése érdekében – ezek között találhatók szupermarketek, nagyobb márkák és online hálózatok is.
Hogy ez mit jelent? Ha például feliratkozunk egy márkahűség-programra azzal az e-maillel, amit a Snapchatre is használunk, a márka utána könnyen megtalálhat minket Snapchaten is. A márkák direkt nem vehetik fel a felhasználókkal a kapcsolatot, de az adatok alapján célzott csoportokba kerülnek.
A Snapchat még ezt is tompítani akarja és a hírek szerint a hirdetőinek 100, tágabb kategóriát kínál majd fel.
Forrás: Social Media Today
Új hirdetési formák
A Snapchat új videós hirdetési formákban is gondolkozik: a hirdetőket arra buzdítja, hogy azok vegyenek nagyobb csomagokat és a videókat osszák fel kisebb részekre, melyek egymás folytatásaként jelenhetnek meg a Snapchat Discoverben.
Ez a fajta hirdetési forma régóta létezik a piacon, ám a social mediában eddig nem volt divat használni. A terv szerint ezek a hirdetések az egész Discover Chanelt megostromolnák megjelenésükkör.
A hirdetéseket a Snapchat saját maga értékesítené, ami azt jelenti, hogy a lehetőséggel a nagyobb ügyfelek tudnak élni.
Forrás: We Are Social Media
Új felhasználó
Az USA 45-ik elnöke, Donald Trump elég botrányt kavart már Twitteren, de most a Snapchatre is regiszrált realdonaldtrump felhasználónévvel, beiktatása reggelén pedig már posztolt is néhány videót.
Reméljük tudja, hogy az ide feltöltött tartalomért is érheti kritika.
Forrás: Adweek