hirdetés

Amit a kampányokból tanultunk, most neked adjuk tovább! Amit a kampányokból tanultunk, most neked adjuk tovább!

Nyár van. Forróság, strand, jégkása, napszemcsi. És kampánydömping. Ilyenkor a legnagyobb márkák is levetik a formális kosztümöt, és laza papucsban, beachballal a kézben próbálnak beférkőzni a hírfolyamainkba. Körülnéztünk, hogyan teszik ezt, és összeszedtünk hármat azok közül, amikről talán még nem hallottál, de kellett volna.

Coca-Cola – „Share a Coke” kampány újragondolva

A Coca-Cola 2025 nyarán újraindított kampánya interaktív QR-kódokkal egészült ki a palackokon, amelyekkel a fogyasztók személyre szabott digitális élményekhez juthattak. A kampány erős influencer-együttműködésekkel és valós eseményekkel egész nyáron jelen volt, miközben a social mediában is kiemelkedő aktivitást generált.

Coca-Cola – „Share a Coke” kampány

Liquid Death – váratlan kollaborációk és viralitás

A palackozott vizet „mérgező” rockattitűddel újrapozícionáló Liquid Death 2024 nyarán több meglepő együttműködést indított, például corpse paint témájú E.l.f. kozmetikumokat, limitált Van Leeuwen fagyit és egy Yeti hűtőtáskát. Ezek a kampányok egyszerre voltak abszurdak és hiperviralok.

Eredmények:

  • Az E.l.f. kollaboráció több mint 250 millió közösségi elérést hozott
  • A fagyi 7 órán belül elfogyott
  • A hűtőtáska aukciója 68 000 dolláros rekordáron zárult

Netflix – „You’re Not Ready” kampány

London utcáin hatalmas, színes falfestmények jelentek meg, amelyek Netflix-sorozatok ikonikus karaktereit ábrázolták. A kampány vizuálisan lenyűgöző és Instagram-kompatibilis volt, nagy várakozást keltve az új tartalmak iránt.

Netflix – „You’re Not Ready” kampány

Ha pedig még inkább marketing guruvá szeretnél válni, de nem tudod hogy kezdj hozzá, vár az Online Marketing Akadémia, ahol 15 éve a szakmában dolgozók tudását sajátíthatod el.