Nyár van. Forróság, strand, jégkása, napszemcsi. És kampánydömping. Ilyenkor a legnagyobb márkák is levetik a formális kosztümöt, és laza papucsban, beachballal a kézben próbálnak beférkőzni a hírfolyamainkba. Körülnéztünk, hogyan teszik ezt, és összeszedtünk hármat azok közül, amikről talán még nem hallottál, de kellett volna.
Coca-Cola – „Share a Coke” kampány újragondolva
A Coca-Cola 2025 nyarán újraindított kampánya interaktív QR-kódokkal egészült ki a palackokon, amelyekkel a fogyasztók személyre szabott digitális élményekhez juthattak. A kampány erős influencer-együttműködésekkel és valós eseményekkel egész nyáron jelen volt, miközben a social mediában is kiemelkedő aktivitást generált.

Liquid Death – váratlan kollaborációk és viralitás
A palackozott vizet „mérgező” rockattitűddel újrapozícionáló Liquid Death 2024 nyarán több meglepő együttműködést indított, például corpse paint témájú E.l.f. kozmetikumokat, limitált Van Leeuwen fagyit és egy Yeti hűtőtáskát. Ezek a kampányok egyszerre voltak abszurdak és hiperviralok.
Eredmények:
- Az E.l.f. kollaboráció több mint 250 millió közösségi elérést hozott
- A fagyi 7 órán belül elfogyott
- A hűtőtáska aukciója 68 000 dolláros rekordáron zárult
Netflix – „You’re Not Ready” kampány
London utcáin hatalmas, színes falfestmények jelentek meg, amelyek Netflix-sorozatok ikonikus karaktereit ábrázolták. A kampány vizuálisan lenyűgöző és Instagram-kompatibilis volt, nagy várakozást keltve az új tartalmak iránt.

Ha pedig még inkább marketing guruvá szeretnél válni, de nem tudod hogy kezdj hozzá, vár az Online Marketing Akadémia, ahol 15 éve a szakmában dolgozók tudását sajátíthatod el.