A Hálaadás minden bizonnyal óriási vásárlási procedúrákkal jár – ezt ugye Európában nem tudhatjuk, néhány ember bármennyire is próbálja nálunk is ünnepelni – ez pedig egyre jobban érződik az online boltokban is.
Az Adobe első tájékoztatása szerint a keleti parton tegnap helyi idő szerint délután 5-ig már 1,15 milliárd dollárt töltöttek el , ami 13,6 százalékkal nagyobb összeg, mint a tavalyi. Ennek pedig igencsak tetemes összege származott online vásárlásból – összesen 449 millió dollár, melyből 332 millió dollárnyi vásárlás okostelefonokon, 127 millió pedig tableteken történt. Tavaly 702 millió dollárt költöttek el online shopokban az ünnepekre készülve.
Az online vásárlás sikeréről már a tanszerek vásárlásával kapcsolatban is írtunk:
Az Adobe szerint az egész országot nézve az elköltött pénzt összege eléri vagy meg fogja haladni a 2 milliárd dollárt – az online vásárlások száma pedig idén rekordot fog dönteni.
Emiatt nem is érdemes csodálkozni azon, hogy a Facebook ennyire közeli kapcsolatot kezdett el ápolni a PayPallal és a Mastercarddal.
Hasonló eredményekre lehet számítani karácsony végére is – a Facebook már korábban bemutatta egy felméréssel, mennyire népszerű az ajándékok online megvásárlása és kiválasztása a social media-felületeken keresztül:
Facebook: Egyre többen vásárolnak telefonon az ünnepek alatt
A Pinterest nemrég azt is összegyűjtötte, hogy mik idén a legnépszerűbb termékek idén karácsonyra oldaluk adatai szerint:
Forrás: TechCrunch