Legalábbis ezt állítja a Snapchat, akik 7700 felhasználó segítségével készítettek arra vonatkozóan tanulmányt, hogy bár a reklámokra való fogékonyság csökken, és egyre kevésbé figyelnek oda a felhasználók, de a 6 másodperces hirdetések sikere emelkedik.
Kiderült, hogy a teljes képernyős vertikális hirdetések hossztól függetlenül kétszer olyan sikeresek náluk, mint a többi vizsgált platformon. és az is, hogy a hat másodperces hirdetések még ezen túl is jobban teljesítettek minden korosztálynál, mint a 15 másodpercesek. Az eredmények azonban nem minden kampánytípusban azonosak, a felmérésük szerint márkabevezetés esetén a 15 perces videók jobban szerepeltek, ami érthető, hiszen ott több magyarázatra szorul, hogy miről is van szó.
Szintén érdekes megfigyelés, hogy a hosszabb hirdetésekből vágott rövidebb verziók hasonlóan teljesítenek, vagyis nem kell félni attól, hogy egy máshol használt hosszabb hirdetésből egy rövidebb verzió készüljön Snapchatre. Nyilván fontos a kreativitás, de ezen sokat segít a felhasználóknak a Snapchat, lehetőség van ugyanis a horizontális videókat is gyorsan vertikálisra igazítani a felületükön.
Forrás: Social Media Today