Arról, hogy mennyit keresnek a legismertebb influenszerek, már mi is sokszor írtunk, ahogyan arról a jelenségről is, hogy egyre népszerűbbek a virtuális influenszerek. Most az OnBuy Tablets járt utána, hogy mennyit kereshetnek összesen a népszerű virtuális influenszerek, és összehasonlították az átlagos EU-s fizetésekkel.
A kutatásukból kiderült, hogy Lu Do Magalu a legtöbbet kereső virtuális influencer, becslések szerint szponzorált posztonként 15 505 eurót kap, éves bevétele pedig meghaladja a 15 millió eurót. A virtuális influenszer, aki egyben modellként és aktivistaként is aposztrofálja magát, nemrég a brazil Vouge címlapján is szerepelt. A második helyezett Lil Miquela énekes és modell, aki akár az EU átlagkeresetének 44-szeresét is keresheti. Ő legutóbb Hard Feelings címen adott ki zenét, és a Calvin Klein szupermodelljével, Bella Hadiddal dolgozott együtt. A harmadik helyen Barbie áll, aki 1959 óta háztartásbeli, de alkalmazkodott a modern korhoz, és influenszernek állt. Barbie-t 2022-ben a harmadik legnagyobb virtuális influenszerként tartják számon, éves bevétele 870 369 euró lehet.
Forrás: Onbuy