Az új közösségi oldalra csak meghívásos alapon lehet regisztrálni, óránként mintegy 45 ezren szeretnének csatlakozni.
Pár napja robbant be a köztudatba az anti-Facebookként emlegetett Ello, ami, bár még csak béta verzióban fut, már most hatalmas népszerűségnek örvend. Az alapító Paul Budnitz szerint összesen már több mint egymillióan jelezték, hogy szeretnének csatlakozni az oldalhoz, ami egyelőre meghívásos alapon működik. Minden újonnan regisztrált felhasználó öt meghívót kap, és a hírek szerint minden órában 30 ezer új felhasználóval bővül az Ello.co tábora.
Az új közösségi oldal büszkén vállalja, hogy nincsenek rajta hirdetések, és nem is kell mindenkinek a valódi nevén regisztrálni – nem úgy, mint a Facebookon. Sőt, azt is ígérik, hogy a felhasználóik adatait sosem fogják kiadni harmadik félnek.
Az Ello nagyjából 1,5 éve indult el, Budnitz elmondása szerint azért, mert már elege lett abból, hogy a Facebookon elárasztják a reklámok.