A híres Edelman vállalat “lehetőségnek” hívta Robin Williams halálát.

“Nagyon sajnáljuk, ha valakit megbántottunk a bejegyzésünkkel. Nem szerettünk volna egy olyan nagyszerű színász halálával nyerészkedni, aki ennyi mindent tett.” – írta az Edelman PR a Twitteren.

Mindez azután történt, hogy Lisa Kovitz, aki a cégnél a médiakapcsolatokért felel, azt írta egy blogbejegyzésében, hogy Robin Williams halála PR-lehetőséget teremtett arra, hogy a mentális betegségek kezelése nagyobb figyelmet kaphasson. “Fel kell ismernünk a lehetőséget arra, hogy el kell indítani egy nemzeti párbeszédet” – írta, utalva arra, hogy a depressziós színész önkezével vetett véget életének.

Valószínűleg abban igaza van, hogy egy ilyen tragédia magában hordozza azt, hogy nagyobb figyelmet kapnak a mentális betegségek, a depresszió, de rengetegen felháborodtak azon, ahogy ezt megfogalmazta a nő. A Gawker például a lélektelen jelzőt használta a PR-osra. A cég végül a Twitteren kért bocsánatot.