Tényleg elképesztő számokat produkáltak, például 63 százalékkal nőtt a követők száma.

A Jägermeister nagyszabású kampányt indított az Instagramon Németország, Svájc, Ausztria és az Egyesült Királyság területén. A kampányhoz a segítséget a berlini központú Brandnew startup nyújtotta. A cél elsősorban a közösség növelése volt, hogy minél többen kövessék az ital Instagram-csatornáját.

A kampány során arra buzdították az embereket, hogy Jägermeister témában töltsenek fel fényképeket az Instagramra, és ezekhez használják a #ShowJagerLove hashtaget. A feltöltők között pedig a márka hetente sorsolt ajándékcsomagokat.

A Brandnew a kampány sikeréhez 14 népszerű arcot befűzött, akik a saját Insta-fiókjukon keresztül tudták népszerűsíteni a promóciót úgy, hogy két, Jägermeisteres fotót töltsenek fel a megadott hashtaggel, és kérjék arra követőiket, hogy ők is osszanak meg hasonló fotókat.

Persze a Brandnew a saját csatornáján is posztolt a versenyről.

És itt van egy példa arra, milyen fotókat találni a #ShowJagerLove hashtag alatt.

jagerlove

A kampány mintegy 2,86 százalékkal erősítette meg az elkötelezettséget a márka felé, 66 319 lájk és 1152 komment született, illetve a követők száma 63 százalékkal nőtt, az elérés pedig 3,2 millió volt.

(via)