Biztosan veled is megtörtént már, hogy ültél a géped előtt és fogalmad sem volt arról, mit posztolj aznap a céged Facebook oldalán. Frusztráltság töltött el, mert abban a pillanatban nem érezted magad közel a közösségi média világához. “Pedig másoknak mindig olyan egyszerűen jön az ihlet” – gondoltad.

Ne csüggedj az ilyen helyzetekben sem, hiszen van megoldás a probléma leküzdésére. Ha megfogadsz néhány gyakorlati tippet, akkor könnyen átlendülhetsz az ilyen nehéz időszakokon is és sikeressé teheted közösségi oldalaidat.

Íme az 5 legjobb tipp profiktól

  1. Határozz meg konkrét célokat és készíts stratégiát: Ez biztosítja majd a kereteket a tevékenységed számára és átláthatóbb képet kaphatsz az elvégezendő feladatokról. A “Big Picture-t” látva egyszerűbb lesz kitalálnod mit akarsz elérni és milyen eszközök segítségével tudod azt megvalósítani.
  2. Tervezd meg előre a hirdetéseidet: Készíts egy tartalomnaptárat, amelyben pontosan leírod, hogy melyik időszakban mit, milyen mennyiségben és milyen formában kell posztolnod. A releváns eseményekkel, ünnepekkel és jubileumi évfordulókkal, akár hónapokkal előre is tervezhetsz.
  3. Külső tartalmak megosztása: Kövesd nyomon a szakma kiválóságait és a legjobb tartalmaikat oszd meg a saját oldaladon egy néhány soros elismeréssel vagy szakmai kiegészítéssel. Így követőid látni fogják, hogy képben vagy az egész piaccal, ráadásul szakmai kapcsolatokra is szert tehetsz.
  4. Automatizáció: Az idő az egyik legfontosabb erőforrás, amivel gazdálkodsz. Ha automatizálod a közösségi oldalak folyamatait, akkor azzal sok energiát megspórolhatsz. Próbáld ki a Hootsuite, Buffer vagy a SocialPilot eszközöket!
  5. Tarts tallonban néhány tartalmat: Ha időd engedi gyárts le előre néhány extra tartalmat olyan témában, amely időtálló és bármikor felhasználható. Ez nagy segítségedre lehet, ha egyszer elúszol a feladatokkal.

Imádjuk a Facebookot és rengeteget írunk róla. Olvasd el az alábbi bejegyzéseinket is:

 

Forrás: Social Media Today