Nehéz visszaemlékezni egy olyan női higiéniai termékre, amelyre azt mondanád, hogy „aranyos”. Éppen ezért a „HelloFlo” díjat érdemelne friss reklámjáért, amelyben egy fiatal lány a nyári tábor úrnője lesz, miután a többieket megelőzve lesz belőle „nagylány” – írja a Mashable.
Főszereplőnk a keresztapa módjára gondoskodik a táborozókról és ellátja őket a megfelelő női termékekkel, ám nemsokára megtudja, hogy létezik a HelloFlo nevű online szolgáltatás, amely rendelésre kipostázza a tamponcsomagokat. Ez pedig egyértelműen veszélyezteti a státuszát.
Szépen megoldották a marketing problémát egy olyan kategóriában, amelynek reklámjai őrülten bizonytalanok azt illetően, mi is kerül eladásra. A HelloFlo afféle női válaszként indult az év elején a Dollar Shave Clubra, melynek hasonlóan bolondos hirdetései vannak.