Írtuk már mi is itt a Marketing Morzsákon, hogy a Facebook moderátorainak élete abszolút nem leányálom. A felüknél mentális zavarok alakulnak ki amiatt, hogy egész nap brutális tartalmakat tiltogatnak le a platformról annak érdekében, hogy az a lehető legkevesebb emberhez jusson el. Ehhez képest viszont nagyon keveset keresnek, pláne amerikai mércével mérve, ráadásul a munkáltatójuk sem a Facebook. Szűk 6000 forintos órabérért dolgoznak, ami a megélhetésre sem elég a szilícium völgyben.

Az őket foglalkoztató cég viszont sokat kap a Facebooktól, ami még jobban növeli a feszültséget a dolgozók számára. Ezért a Foxglove nevű jogvédő cég ezekért a dolgozókért áll ki, méghozzá plakátos hirdetéssel:

A képen Julie Sweet van, a Facebook moderációjáért felelős Accenture felelőse, aki viszont a gazdag vállalkozók közé tartozik. A plakátokkal akarják elérni, hogy változzanak a munkakörülmények, de mivel már régóta háborgás van az ügy miatt, így ennek kimenetele is minimum kétséges.

Forrás: The Verge