Hiába van tízmilliós rajongótáborod. Elég csak egy lökött alkalmazott, hogy megrendüljön a céged jó hírneve!

A Taco Bell sikeres étteremlánc. Rengeteg követőjük van, akik a Facebook oldalukat lelkes visszacsatolásokkal gazdagítják. És akkor jön egy okos alkalmazott, és egy ilyen képet posztol ki a Facebook falára:

taco-original-300x300

A közösségi média természetesen azonnal reagált. Felháborodott kommentekkel árasztották el a cég Facebook falát, és bojkottra szólították fel a vásárlókat. A vállalat természetesen azonnal reagált; közölték, hogy a kérdéses élelmiszert nem adták el, de a megvadult rajongókat ez nem nagyon győzte meg…

Az eset felhívja a figyelmünket a közösségi média erejére; a hírek villámgyorsan terjednek, és beláthatatlan károkat okozhatnak a vállalkozásodnak. Talán itt az ideje, hogy átolvasd korábbi cikkünket, hogy hogyan is érdemes kezelni ezeket a helyzeteket…

Te mit tennél, ha hasonló helyzetbe keverednél?

Forrás: b2c