Azt egyelőre még senki nem tudja, hogy a LinkedIn Stories mekkora dobás, vagy hogy például itthon mennyire érdemes erre építeni egy márka kommunikációját, de hogy ez minél hamarabb kiderüljön, a platform megosztott néhány tanácsot, mire kell odafigyelni. 

Ahogy a többi közösségi oldalnál, úgy itt is arról szólnának a történetek, hogy a márkák közvetlenebbül tarthassák a kapcsolatot a fogyasztókkal, kérdés, hogy ez alapvetően szakmai oldalon ez mennyire releváns. Kísérletezni viszont érdemes vele, amihez adott a LinkedIn néhány tanácsot: 

A hallgatóság edukálása

Hasznos tippek, tanácsok, adatok, egy új blogbejegyzés érdekességei, iparági érdekessségek mind izgalmasak lehetnek a hallgatóságnak. Példaként erre az Adobe bejegyzéseit hozták fel. 

A termékek kiemelése

Új termékek vagy a termék izgalmas funkcióinak a kiemelése is hasznos lehet, egészen addig, amíg nem túl erőszakos a vásárlásösztönzés. 

Emberi oldal

A LinkedIn szerint a Stories kiváló helyszín lehet a márkaépítésre azzal, ha a márka mögött álló embereket jobban megismerhetik, és cégen belül is előnyös lehet, ha hangsúlyozzák a munkavállaóik felé, hogy számítanak. 

Események

Jó hely lehet arra, hogy a közelgő események promóciójához adjanak egy kis plusz löketet. 

Infomorzsák

A márkával összhangban kis érdekességek, rövid és tömör infók tökéletesen passzolhatnak a Stories formátumhoz. 

Forrás: LinkedIn