Elvileg már csak egy hónap, és kezdődik a tokiói olimpia, amit tavaly a pandémia miatt toltak el. Ez pedig nem csak azt jelenti, hogy a versenyzők megmérkőzhetnek egymással, hanem azt is, hogy a világ sportlázban ég majd. A Facebook arra volt kíváncsi, hogy mit jelent ez a felhasználói számára. 

A korábbi olimpiai játékok során tapasztalt felhasználói elköteleződésről rakott össze egy infografikát a Facebook IQ, amely segíthet a kampányok előkészítésében, és egyáltalán olyan aktivitások kitalálásában, ami sikert jelenthet. 

Ebből kiderül, hogy keresettek a fotókeretek, amivel ki lehet fejezni, mennyire szurkolnak az országuk csapatának, hogy a nyitó- és a záró ceremónia is népszerű, hogy szeretnek az emberek közvetlenül is gratulálni a kedvenc sportolójukra, és nagyon várják az ő bejegyzéseiket, és hogy nem csak a győzelemben, de a kudarcban is támogatják őket. Szeretik az egészet a sportolók szemszögéből látni, és egyre nyitottabbak a virtuális élményekre is. 

A jelentést és az infografikát itt lehet részletesebben böngészni

Forrás: Facebook