Az egyik legnagyobb kihívás influenszerek és márkák számára is, hogyan tudnak továbbra is kapcsolatot tartani a követőikkel. Nyilvánvalóan nem lehet most szabadban készült videókat és képeket, utazásokat posztolni, hiszen a járvány egyik fő üzenete, hogy mindenki maradjon otthon. Éppen ezért egyik márkának vagy felelős influenszernek sem jó ötlet most az ilyen felvételek közzététele. Ahogyan az sem biztos, hogy jó ötlet, ha régi képekkel posztol arról, milyen jó is volt, mikor még nem otthon kellett ülni, mikor éppen az lenne most a feladat, hogy mindenki megtalálja, hogy tudja élvezhetőbbé tenni magának az otthoni létet. 

Erre jelenthetnek jó megoldást az élő videók. Fontos, hogy az élőzések előtt

  • visszaszámlálóval készítsük fel a követőket, mikor várható az élő indítása
  • ellenőrizzük, hogy elég erős-e a sávszélesség

Közben

  • Használjuk azt a funkciót, amikor valakivel közösen lehet élő bejelentkezést indítani
  • Lehessen kérdezni, vagy a influenszer kérdezzen a követitől
  • Moderálni kell a kommenteket, hogy az egész videóból a pozitivitás sugározzon, amire mindenkinek szüksége van a jelen helyzetben
  • iOS rendszerben lehetőség van médiafájlok, képek, videók megosztására

Utána

  • A videót menteni kell, és feltölteni a sztorik közé

A kérdések mellett lehet beszélni jövőbeli projektekről, az érzésekről, és tippeket megosztani, vagy a rajongóktól kérni ötleteket, például, hogy miket főznek maguknak otthon. Továbbra is jöhetnek az olyan videók, mint hogy mi a reggeli rutin, hogyan érdemes otthon edzeni, vagy ruhapróbákat is lehet tartani. Körbe lehet vezetni a lakáson a követőket, vagy bármilyen kreatív megoldás működhet. 

Forrás: Social Media Today