Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat, kiadványokat lehet nevezni a második Mediadesign versenyre. 

A Kreatív kommunikációs szaklap tavaly hirdette meg először a Mediadesign versenyt, akkor a 98 nevezésből a HVG Extra Business magazin és a Hg.hu weboldal kapott fődíjat.

A verseny célja nem változott, a szervezők szeretnék díjazni a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon, valamint felhívni a figyelmet arra, hogy a média világában mennyire fontos szerepe van a felületek vizuális összképének. A nevezéseket szeptember 30-ig lehet elküldeni.

mediadesign

A versenyre pályázhatnak médiacégek, saját felületeikkel, ügynökségek, grafikusok az általuk tervezett munkákkal, vagy márkák, intézmények saját kiadványaikkal, alkalmazásaikkal, weboldalaikkal és kontentmarketing-megoldásaikkal.


Új kategória – Márkázott tartalmak / termékelhelyezés

Idén a médiatermékek dizájnja mellé létrehoztak egy másik főkategóriát, így lehet nevezni különböző kontentmarketing-megoldásokat is. Fontos, hogy nem a kampány tartalmát veszi majd figyelembe a zsűri, hanem azt, hogy a szóban forgó hirdetési megoldás dizájnja, kialakítása mennyire illeszkedik az adott médiafelület sajátosságaihoz, az adott médiatermék általános koncepciójába.

Főbb kategóriák:

I. Médiatermékek dizájnja

  1. web
  2. mobil / tablet
  3. televízió
  4. print
  5. integrált kategória

II. Márkázott tartalmak /termékelhelyezés
A verseny zsűrije:
Pálfi György, MOME, tervező grafika tanszék (zsűrielnök)
Ferenczi Bálint, Mito, UX designer
Ipacs Géza, grafikus
Kenczler Marci, ACG Experience, head of art
Királyfalvi Károly, Carnation Group, senior designer
Kovács Dániel, művészettörténész
Krémer Julianna, Professional Publishing Hungary, művészeti vezető
Mondik Noémi, grafikus
Osvárt Judit, Design Hét Budapest, projektvezető
Polyák György, RTL Klub, on air promóciós vezető