Mivel már alig van hátra ebből az évből, itt az ideje, hogy egy kis ünnepi hangulatot csempéssz az üzleted közösségi média jelenlétébe. A Business2Community 6 tippet ad hozzá:

Díszítsd fel a Facebook borítóképedet és/vagy a Twitter profilképedet!

Az egyik legegyszerűbb módja a Facebook oldalad felvidításának egy új borítókép és/vagy profilkép feltöltése. Ne félj kreatívnak lenni, amikor a képekről van szó! Az év ezen szakaszában bátran engedj utat neki: akár öltöztesd be a csapatodat karácsonyi pulcsikba, készítsetek egy vidám csoportképet, majd jöhet a felirat: „Kellemes Ünnepeket kíván (az üzleted neve) csapata!”

Ki akarsz tűnni a karácsonyi promóciók tömegéből Twitteren? Posztolj a hűséges vevőidnek egy karácsony inspirálta profilképet egy egyszerű köszönetnyilvánítással – minden hátsó szándék vagy promóció nélkül. Tedd fel a kedvenc Mikulássapkádat és mondd: „Rudolf!”. Amellett, hogy kicsit megcsillogtatod a személyiségedet és nem az eladást nyomatékosítod, a számok is azt mutatják, hogy a képek Twitteren segítenek az elköteleződés generálásában: 60%-kal több retweetet eredményeznek.

tumblr_mxrv62sm2I1st5lhmo1_1280

Integráld az ünnepi értékesítést!

Ha már a promóciókat említettük: készülsz különleges ünnepi vagy év végi eladásösztönzésre? Készíts ilyen célból egy karácsonyi képsorozatot és posztolj egy fotót néhány naponta! A képeket tartalmazó Facebook posztok 53%-kal több lájkot kapnak, mint a kép nélküliek. A karácsonyi fotókampány emlékeztetőként is fog szolgálni az értékesítés és a promóciók részére.

Fűszerezd meg az exkluzív ajánlatokat!

Nagyszerű módja a közösségi média használatának az ünnepek alatt, ha csábító ajánlatokat teszel az eladások ösztönzésére azzal, hogy exkluzív Facebookon elérhető promóciókkal dolgozol. Használj egy promóciós kódot az ünnepek szellemében, például „Karácsony” vagy „Fagyoska”, hogy díjazd a hűséges követőidet és visszaadj egy kicsit Te is a közösségednek! Ez nem csak a vásárlói hűséget erősíti, de még több értéket szolgáltat a termékednek vagy a szolgáltatásodnak is.

Frissítsd a Facebook hirdetéseidet ünnepi témákkal!

Ha már futtatsz Facebook hirdetéseket, a felfrissítésük karácsonyi tematikájú fotókkal és posztokkal még hatékonyabb eredményekhez vezethet. Ha még kezdő vagy a témát illetően, akkor pedig nem is adódhat alkalmasabb időpont a kísérletezésre most, hogy a vásárlók 65%-a a közösségi médiában keresi a tökéletes ajándékot. (Itt betekintést nyerhetsz a Facebook hirdetések világába.)

Vess be ünnepi tartalmakat!

Fűszerezd meg a posztjaidat és generálj elköteleződést a közösségeddel néhány különböző típusú kérdéssel és tartalommal:

  • Kedvenc ünnepi ital: tojáslikőr vagy forró csoki?
  • Karácsonyfa kérdőív: igazi vagy mű?
  • Legjobb karácsonyi ruházat: elegáns vagy csúnya karácsonyi pulcsi parti?

Ezek a szezonális trükkök szórakoztatóak és segítenek személyiségjegyekkel felruházni a márkádat.

Mutasd meg, Te hogyan készülsz az ünnepekre!

A Facebookon és a Twitteren túl az Instagram is nagyszerűen bevethető az év ezen szakában, mivel egy mobilcentrikus platform és „útközben” célozza meg a felhasználókat. Készíts kulisszafotókat a karácsonyi partiról, ahol Te vagy a házigazda, arról, ahogyan a csapatod az irodát díszíti fel vagy exkluzív felvételeket is rögzíthetsz az üzlet karácsonyi programjairól!

Az Instagramra pedig jöhetnek a rövid klippek, amelyekben kellemes ünnepeket kívánsz a követőidnek. Ez a személyes hangnem közelebb hozza a vevőidet a márkádhoz és segít személyesebbé tenni az élményt is (Itt kaphatsz tippeket Instagram videó készítéséhez.).

Még nem késő ünnepi hangulatba öltöztetni a céged közösségi média kampányát. Próbáld ki ezeket a tippeket és hamar növekedést fogsz tapasztalni a karácsonyi értékesítésben és az ügyfelek hűségét illetően is – akárhogy nézzük, nagyszerű lesz így köszönteni az újévet!