A költözés egyszerre izgalmas és idegőrlő feladat. Egy új fejezet kezdődik az ember életében, de előtte még össze kell pakolni az eddigit, és el kell adnia a lakását, ez pedig sokszor nem a legegyszerűbb feladat, főleg ha az idő is sürget.
El kell jutni a potenciális vevőhöz az információknak
Nem olyan nehéz belátni, hogy ha mások a lakás vagy a ház létezéséről sem tudnak, arról meg főleg nem, hogy eladó, akkor viszonylag nehéz lesz nyélbe ütni az üzletet. A legtöbb embernek első körben a megfelelő ingatalankereskedői vagy apróhirdetői oldalak ugranak be, nem is ok nélkül. Egyszerűen kezelhetőek, gyorsan fel lehet tölteni a megfelelő adatokat és fotókat, aztán indulhat a várakozás, hogy kihez jut el, és kinek tetszik meg.
A közösségi oldalakon ezt még tovább lehet turbózni
Sok esetben a fotók nem beszélnek magukért. A nézelődőnek nem áll össze a fejében az elrendezés, az eladó pedig nem tudja megmutatni, mennyi lehetőség rejlik a házban. Erre jó a videós körbevezetés, amiben meg lehet mutatni a részleteket. Megnézheti az érdeklődő, mennyi minden befér a beépített szekrénybe, vagy bármit, ami miatt úgy gondolhatja, hogy a lakása sokat ér.
Néhányan arra is szánnak pénzt, hogy egy ismert influenszert fogadnak fel, vagy egy olyan Youtube-csatornára fizetik be magukat, ami kifejezetten lakások és házak bemutatásából él. Ugyanúgy lehet egy lakást promótálni, ahogyan a márkák hirdetik a termékeiket. Egy kis kreativitás felhívja a figyelmet, és nagyobb megosztásokat generál organikus módon. Ha pedig minden kötél szakad, akkor ott van a facebook-hirdetés, ami kis anyagi ráfordítással és jó beállítási lehetőségekkel nagyon sok potenciális vevőhöz juttathatja el a hirdetést.
Érdemes a helyi csoportokban megosztani ha hagyják, ha nem, akkor ott a Pinterest, ahol nagyon keresik a lakberendezős ötleteket, ott szintén a tagok segítségével el lehet érni, hogy a környéken élők is lássák a házat, hátha kedvet kapnak hozzá.
Forrás: Socialmedia Explorer