Megérkezhetnek a reklámok az alkalmazásba.
Úgy tűnik, néhány hónapon belül már a Messengerben is lehet hirdetni, hogy elérjük a célközönségünket – írja a TechChrunch. Egy olyan dokumentum került a lap birtokába, amelynek a tervei alapján már az év második negyedévétől a hirdetők közvetlen üzeneteket küldhetnek a vevőknek az alkalmazáson keresztül.
Persze nem kell megijedni, pláne nem menekülni felhasználóként az alkalmazásból: a cégek nem tudnak majd boldog-boldogtalant bombázni. Ha felhasználóként már volt üzenetváltásunk az adott hirdetővel, akkor megkapjuk majd az üzeneteit, ám az olyan vállalkozás, akivel korábban nem leveleztünk, csak úgy tud nekünk üzenetet küldeni, mint bárki más idegen, azaz engedélyeznünk kell majd a reklámok fogadását.
A kiszivárgott dokumentumban az olvasható tanácsként, hogy a leendő hirdetők igyekezzenek még most, minél hamarabb kapcsolatba lépni a fogyasztóikkal, hogy a funkció élesítése után biztosan el tudják juttatni üzeneteiket a célközönségükhöz, és el lehet kerülni az engedélyeztetési procedúrát.
A Facebook egyelőre nem kommentálta a lap értesüléseit, de valószínűleg a közösségi oldal áprilisi konferenciája után már többet tudunk erről is.
A Messenger a Facebook egyik legnépszerűbb terméke, amely a leggyorsabb ütemben növekszik. Idén januárban például a havi aktív felhasználók száma már a 800 milliót is átlépte.