Ha igazán profi akarsz lenni, akkor a stratégia nélkülözhetetlen.
Az Instagram elképesztően népszerű és komoly tömegeket megmozgató alkalmazás, ehhez kétség sem fér. Több mint 300 millióan használják, és naponta mintegy 70 millió fotót vagy videót osztanak meg a felhasználók. Durván az internetezől negyedének van felhasználói fiókja az Instagramon. A márkák pedig igen szép eredményeket érhetnek el, ha tudnak bánni az alkalmazással – írja a Social Media Today, amely néhány gyakorlati tippet és példát is összegyűjtött.
Az információ nagyon fontos. Adj leírást a képeknek, használj hashtageket, tagelj más felhasználókat, és a posztokban adjál meg helyszínt is, ezek mind-mind felérnek egy jó felirattal. A közösségi médiában kifejezetten fontos a pontos információáramlás, és ha ezeket megadod a követőknek, biztosan hálásak lesznek érte.
Legyél egyértelmű. Az interakcióra való felhívás pont ugyanúgy működik itt is, mint a Facebookon. Használj szép vagy vicces képeket, olyanokat, amikre te magad is megnyomnád a lájk gombot. Ha azt akarod, hogy kommenteljenek, tegyél fel a követőknek egy kérdést, amire reagálhatnak. Nem is tűnik annyira bonyolultnak, igaz?
Szerepeljenek a képeken emberek. Meglepő lehet, de ha arcok is vannak a képeken, az a követőkből sokkal jobb elkötelezettséget vált ki, mintha egy üres, semmitmondó termékfotót osztanál meg. Persze a természetfotók és a csendélet is lehet szép, de ha van valaki a fotón, a kép sokkal energikusabb és élettel telibb lesz!
Merj játszani a színekkel! Minél élénkebb, annál jobb – és ez a legtöbb fotóra igaz. A felhasználók egyszerűen szeretik a szép, élénk színeket, ne fukarkodj velük!