Mit ne csinálj a közösségi médiában? Infografika.
A SumAll azokat a hibákat gyűjtötte össze, amibe a leggyakrabban belefutnak a közösségi médiában az oldalak üzemeltetői. Mi az, amitől elpártolnak tőled a rajongók?
Íme a 12 pont röviden:
1. Ne nyomd el a közönségedet.
2. Reagálj 30 percen belül.
3. Bánj óvatosan a hashtagakkel, ne használd őket indokolatlanul.
4. 80 százalék szórakoztatás, 20 százalék eladás.
5. Címezd a mondanivalódat közvetlenül a közönségedhez, használj személyes névmásokat.
6. Mindig személyre szabottan válaszolj a megkeresésekre.
7. Ne twittelj hosszan. Amit írsz, az legyen rövid, tömör, velős.
8. Ne taggelj engedély nélkül.
9. Mindig adj meg forrást, leírást a megosztásokhoz.
10. Ne használj lájkvadász hashtaget.
11. Mikor posztolj? Tesztelj, a közönséged milyen napszakban a legaktívabb!
12. Azt kapod, amit adsz. Ha igényes vagy a munkádra és odafigyelsz arra, mit posztolsz, akkor a közönséged ezt meg fogja hálálni és elkötelezettebb lesz a márkád felé.
(via)