Most már tényleg mindjárt ideérnek a hirdetések Instagramra. Hogyan fognak kinézni? A cég egy blog bejegyzésében mutatta meg a felhasználóknak, mit várhatnak a hirdetésektől. Nézzétek meg a dizájnt! – írja az InsideFacebook.

tumblr_inline_mv6seroPPL1qm4rc31

Az Instagram azt írta, ez a konkrét hirdetés biztosan fel fog bukkanni az USA-ben élő felhasználóknak a következő egy hétben:

„Onnan fogod tudni, egy fotó vagy egy videó reklám-e, hogy a „Sponsored” (szponzorált) címke lesz látható ott, ahol normál esetben az időpont lenne. Erre ’tappolva’ tudhatsz meg többet arról, hogyan mutatnak majd a hirdetések Instagramon.

Azt akarjuk, hogy a hirdetések kreatívak és vonzóak legyenek, ezért csak kevés márkával indítunk, amelyek máris nagyszerű tagjai az Instagram közösségnek. Ha látsz egy hirdetést, ami nem érdekel, ’tappolhatsz’ a „…” –ra alatta, hogy elrejtsd és visszajelzést adj arról, mit nem kedveltél benne. Ez segíteni fog minket abban, hogy érdekesebb reklámokat mutassunk neked a jövőben.

Minden termékünknél, amelyet létrehozunk, az a fókuszpontunk, hogy egy olyan hellyé tegyük az Instagramot, ahova az emberek találkozni jönnek és inspirálódni. Az Instagram üzletként való kiépítése jobban segít minket a globális – és egyre növekvő – Instragram közösség szolgálatában, miközben megőrizzük az egyszerűséget, amit ismersz és szeretsz.”

Az Instagram biztosította a felhasználókat arról, hogy még mindig saját tulajdonukban vannak a fotóik és ez nem is fog megváltozni. Ahogyan a Facebook, úgy az Instagram felhasználók is visszajelzést adhatnak az oldalnak azokkal a hirdetésekkel kapcsolatban, amelyeket nem kedvelnek vagy amelyek irrelevánsak.

Mit gondoltok az Instagram hirdetésekről?