A Google Plus azért érdekes, mert a Google a személyes kapcsolatok szerveződésének alapjául a körök koncepcióját választotta. Intuitív, igaz? Elvégre ki az, aki nem körökben csoportosítja a barátait? – írja a Business2Community.

Egyedi megosztási lehetőségek

Mindez a megosztási funkciókat még robusztusabbá teszi, hiszen a teljes felhasználó bázissal publikusan, egyetlen körrel vagy akár csak egyetlen személlyel is meg tudsz osztani tartalmat – még akkor is, ha nincsenek is ott a Google+ oldalán! Ha az „Üzenet küldése a Köreidnek” opciót választod, nekik is emailt küldhetsz a Google Pluson keresztül.

Akárcsak a Facebook, a Google+ is engedi, hogy olyan linkeket posztolj, amelyek kisméretű, thumbnail képeket tartalmaznak az adott oldalról. Ilyenkor mindig nézd végig az összes képet, hogy végül a legjobbat választhasd ki.

Opciók a posztok stílusának beállítására

Félkövér – tegyél csillagot (*) a kiemelni kívánt szavak elé és után. Ez felhasználásra kerül a poszt HTML cím tagjében is, amely segít abban, hogy a bejegyzés a releváns keresőmotor eredményekben jelenjen meg.

Például: *Ez fontos* = Ez fontos

Dőlt – használj aláhúzást (_) a szó előtt és után, hogy dőlt betűkkel emelhesd ki.

Például: _Egy briliáns idézet_ = Egy briliáns idézet

good-google-plus-post

Építsd fel a márka közösséged oldalát

A Google Plus a Google Közösségek révén támogatja az üzleteket. Ezek a közösségek a LinkedIn és Facebook csoportokhoz hasonlóak, mivel nyilvánosak és érdeklődési körökön alapulnak. Ugyanakkor a Google Plus a Facebookal ellentétben engedi, hogy a márkád nevében lépj interakcióba, nem erőlteti rád, hogy felhasználóként kommentelj.

Amikor létrehozod a Google+ Közösségi Oldaladat a márkád számára, igyekezz minél több embert csatlakozásra ösztönözni az üzleti hálózatodon belül. Ez létfontosságú, ugyanis a közösségi oldalak keresési eredményeinek megjelenítésekor azok a csoportok kerülnek felülre, amelyek a legtöbb taggal rendelkeznek.