A Pinterest idén ünnepelte, hogy elérték a 200 milliós felhasználói bázis, ami nagyon jó eredmény ahhoz képest, hogy csak 2010-ben alapították. Az emberek nap mint nap felnéznek a platformra ötletekért, inspirációért, minőségi tartalomért és az élményért, így aztán az üzletek is bőven kihasználhatják az oldal nyújtotta lehetőségeket. Mutatjuk hogyan!
-
Győződj meg róla, hogy van Business account-od
Az első lépés, hogy válts az üzleti fiókra, hiszen számos olyan előnnyel és hasznos funkcióval rendelkezik, amivel a személyes accountok nem. Néhány egyszerű lépéssel válthatsz is, és azonnal megnyílik az üzleti és marketing eszköztár számodra is.
-
Adj meg minden információt az üzletedről
Bár banális tanácsnak tűnhet, de rengeteg vállalkozás elköveti azt a hibát, hogy a legfontosabb infókat hagyják le a profiljukról. Ha nem adsz meg minden vonatkozó részletet, akkor bizony potenciális vásárlókat is elveszíthetsz, hiszen nem találják meg a számukra érdekes tudnivalókat.
-
Amikor feltöltesz egy pint, adj hozzá URL-t, ami a weboldaladra visz
Egyszerű de nagyszerű tipp, ezért erről soha ne feledkezz meg, amikor felraksz egy pint.
-
Kövesd azokat a pineket, amiket az oldaladról osztottak meg
Bár értelemszerűen a saját tartalmaidra kell fókuszálnod, de ne felejtsd el megnézni, hogy mások miket osztanak meg.
-
Hozz létre személyre szabott board-okat
Használhatsz borítóképeket és egyéb elemeket, hogy rendezettebb és esztétikusabb legyen a felületed. Ezzel az oldaladra látogató felhasználók mindig a számukra releváns tartalmakat fogják látni először.
-
Futtass hirdetéseket Pinteresten
A hirdetés kiváló eszköz ahhoz, hogy megtalálod a számodra értékes célcsoportot, így pedig az üzletedről is többen fognak hallani. Jó deal, ugye?
-
Kísérletezz Rich Pin-ekkel
A Rich Pin nagyon hasonló a Google rich snippets-hez, így ehhez termékinformációkat is hozzáadhatsz. Tűnj ki a tömegből ezzel az eszközzel!
-
Optimalizáld a pineket a SEO-hoz
Apróságnak tűnhet ez a lépés, de sokat segíthet, ha ehhez igazítjuk a pineket.
-
Figyelj a pin képek minőségére
Egyrészt mindig légy körültekintő a minőségét illetően, másrészt válassz olyan képeket, amelyek könnyen felkelthetik a felhasználók érdeklődését. Nyugodtan lehetsz hatásvadász ilyenkor!
-
Kövesd a Pinterest blogot
Végül pedig nem árt, ha követed a Pinterest blogját, hiszen számos újdonsággal találkozhatsz ott, amik relevánsak lehetnek az üzleted számára.
Megérkezett az AR Studio Facebookon:
Már hashtageket is követhetsz Instagramon:
Forrás: Social Media Today