Közel sem minden olyan a valóságban, mint amilyennek a plakáton látszik.

A hét elején starolt Calvin Klein új kampánya, a fotók rögtön fel is borzolták az internet népének idegeit, hiszen rögtön látszódott, hogy valami nem stimmel a Lara Stone mellett pózoló Justin Bieberrel.

A popsztár nyilvánvalóan már régóta készült erre a kampányra, azt nyilatkozta például, hogy “mindig is erről álmodtam. Tavaly tavasszal egy, #mycalvins hashtaggel ellátott fehérneműs fotót is kitettem az Instagramra. Szerencsére feltűnt a márkának, és innen indult el a kapcsolat.”

justin-bieber-calvin-klein

A BreatheHeavy.com oldal pedig megszerezte az eredeti, még retusálás előtti fotót, és közzétette az Instagramon. Ezen jól látszódik, hogy a Calvin Klein alaposan felpumpálta Justin Bieber bicepszét, a mellkasát, de még az intim testrészét is, illetve a fejét is lekicsinyítették.

justin-bieber-unretouch-calvin-klein

A reklámszakmában nyilván nem szokatlan, hogy alaposan változtatnak a modelleken. Mégis, szerencsére egyre több márka úgy gondolja, hogy a szinte felismerhetetlenné változtatással nem szabad rombolniuk a közönségük önképét, így vannak, akik megszabadultak a Photoshoptól. Ilyen például az Aerie fehérnemű, aminek ráadásul 9 százalékkal nőttek az eladási számai.

(via)

FRISSÍTÉS 2015.01.12.Leszedték az Instagramról a videót

Bár lehetséges, hogy a retusálatlannak tűnő fotók valósak, a BreatheHeavy.com inkább leszedte a felvételeket az Instagramról. Az Adweek azért hozzáteszi, hogy nem kizárt, hogy a lap egyszerűen el akarja kerülni a pert. A lap szerzője, Jordan Miller így nyilatkozott: “Tiszta szívből bocsánatot kérünk Justin Biebertől, amiért megsértettük az egóját, illetve attól a több millió tinédzsertől, akiket felbosszantottunk”.

Justin Bieber csapata továbbra is ragaszkodik ahhoz, hogy a fentebb látható “eredeti” fotó kamu.