Néhány napja írtunk arról, hogy az Instagram számlálóval bővül, vagyis megmutatja majd, mennyien nézték meg a videóinkat. De vajon mennyi idő elteltével számolja majd a megtekintéseket?

Arról régebben már írtunk, hogy a Facebook már 3 másodpercnyi lejátszást megtekintésnek vesz, tehát elég ennyi ahhoz, hogy plusz eggyel nőjön a videó alatti számláló. Így talán nem is annyira meglepő, hogy ez a 3 másodperc az iránymutató a lejátszásnál. Tehát annak ellenére, hogy elsőre jónak tűnhet az ha néhány száz, vagy néhány ezer megtekintést látunk a videóinknál, ne felejtsük el, hogy könnyen elképzelhető, hogy 3-4 másodperc után leállították a lejátszást. Persze visszajelzésnek ez sem olyan rossz, hiszen eddig még ennyit sem láttunk.

instagram_video

Az Instagramon egyébként, hogyha az alkalmazásból nézzük az hírfolyamot, akkor automatikusan elindulnak a videók, ezzel nincs mit tenni. Viszont asztali gépről már máshogyan működik. Ha valaki onnan nézegeti a hírfolyamát, az csak úgy nézheti meg a videókat, ha rákattint azoknak a lejátszására. Az Adweek felhívja a figyelmet, hogy éppen ezért az asztali gépekről érkező megtekintések sokkal hasznosabbak és értékesebbek a marketingeseknek, hirdetőknek.

Arról szintén nem is olyan régen írtunk, hogy a marketingesek már akár 60 másodperces videós hirdetéseket is létrehozhatnak az Instagramon.