A páneurópai stratégia keretében 10 Facebook-profilt olvasztott össze a cég.
A Heinznél nem új, hogy komolyan veszik a közösségi médiát, azonban ezt eddig minden országban a saját, helyi képviseletük intézte. Most azonban újragondolták a stratégiát, és az egységesség jegyében 10, európai profilt „gyúrtak” egybe. Az új profilnak így több mint egymillió rajongója van, de természetesen minden felhasználó a saját lokációjához kapcsolódó oldalt láthatja – így például mi a Heinz Magyarországot.
Ezt a lehetőséget egyébként még 2012-ben vezette be a Facebook, azóta számos, világszerte ismert márka használja ezt a megoldást, mint például a Heineken is.
A Heinznél a változtatást a szerdán induló kampányukkal tették egy időbe. A hirdetés hét különböző változatban, hét régióra lebontva fut. Az Egyesült Királyságban például baconös szendvicsre kerül a ketchup, míg Franciaországban és Spanyolországban krumplira és csirkemell filére kerül a finomság – írja a MarketingWeek.