Amikor egy húsvér embert látsz egy baba arcával – ami meg is valósul az Ikea legutóbbi reklámjában – az egyetlen természetes reakció, hogy megérzed a sarkvidéki hideget, amely végigfut a hátadon – írja a Fastcocreate.com.

Az új Ikea reklámot, amely egy babaházban játszódik, a Mother nevű ügynökség jegyzi és része az Egyesült Királyságban futó „Make Small Spaces Big” (Tedd a kis tereket naggyá!) kampánynak.

1683345-inline-i-3-creepy-dolls-ikea-music-video

A videóban a „One Room Paradise” (Egy szobányi paradicsom) című dal pörög, amelyet eredetileg Aretha Franklin énekelt fel, most pedig a feltörekvő énekes, Elayna Boynton előadásában hallhatjuk. Közben pedig egy kislányt látunk játszani a babaházával, amely egyben egy félreérthetetlen és meggyőző utalás a hatékony helykihasználásra is. A köztes jelenetek azonban, amelyekben műanyag babaarc maszkok felbukkanásának és furcsán szaggatott mozdulatoknak lehetünk tanúi, már annál hátborzongatóbbak…

1683345-inline-i-1-creepy-dolls-ikea-music-video

Mindenki csak a saját felelősségére nézze meg!