A Facebook vezető termékigazgatója, Chris Cox mutatta be, milyen lehet(ne) a jövő mobilos hirdetése.

A bevételeinek közel a háromnegyede a mobilos és tabletes hirdetésekből származik a Facebooknak, ráadásul nagyjából félmilliárd felhasználó kizárólag ezekről az eszközökről használja a közösségi oldalt. Így nem csoda, ha a mobilos hirdetési területet fejleszteni akarják a cégnél – írja a Mashable.

A napokban zajló Cannes-i Reklámfesztiválon láthatott a közönség még kedden egy elképesztő bemutatót arról, milyen interaktív mobilos hirdetési formátum lehet a jövőkép.

A videóból is kiderül, hogy ahelyett, hogy a felhasználóknak át kellene kattintaniuk egy külső weboldalra, a Facebookon belül közvetlenül megismernék a hirdetési tartalmakat – ez a szemlélet egyébként kísértetiesen hasonlít az Instant Article koncepciójához.

facebook-hirdetes

A felhasználók teljes képernyőt betöltő, interaktív fotókat, videókat kaphat(ná)nak, amiket akár 360 fokban is el tudnak forgatni.

Az nem derült ki sajnos Chris Cox bemutatójából, hogy a videón látható jelenetek mikor válnak valósággá és használhatóvá a hirdetők számára.