19 millió követő, egymilliárdnyi tetszésnyilvánítás.

Ahhoz képest, hogy nyomtatott magazinról van szó, a National Geographic hasít a közösségi médiában, és a fiatalok is kifejezetten szeretik az általuk működtetett csatornákat. Mi sem bizonyítja ezt jobban, minthogy a magazint 17 millióan követik az Instagramon, ezzel ők a legnépszerűbbek a platformon a „nem celeb” kategóriában.

Ráadásul mérföldkőhöz is érkeztek a felületen, hiszen csaknem 7000 fotót osztottak már meg, amelyekre összességében több mint egymilliárd like érkezett. Ráadásul két új fiókot is elindítottak, a @natgeoyourshot-on a legjobb olvasói fotókat osztják meg, a @natgeoadventure középpontjában pedig a fotósok, kalandok vannak.

A @natgeo a Business Insider írása alapján hihetetlenül sokszínű követői bázissal rendelkezik. Az ottani rajongók 70 százaléka az Egyesült Államokon kívülről érkezett, 75 százalékuk pedig a millenáris generáció tagja (ők az 1982 és 1995 között született nemzedék).

Image by @beverlyjoubert. A playful little lion cub clings to a termite hill. Sadly the number of lions has fallen drastically over the last 50 years from around 100 000 to only 20 000 today. Together with National Geographic, Beverly Joubert and Dereck Joubert founded the Big Cats Initiative to raise awareness and implement change to the dire situation facing big cats. Since 2010 the BCI has funded more than $2 Million in support of 73 projects in 25 countries. There are numerous stresses facing these species but initiatives like this will help to reverse the decline of our big cats, and this little cub and others like him will be better able to thrive in their environments – wild and free. #lions #bigcats #BCI #BigCatsInitiative #conservation

A photo posted by National Geographic (@natgeo) on