Az USA-ban tombol a Halloween szezon, és a márkák is mindent megtesznek azért, hogy a legtöbbet hozzák ki belőle. Az idei év egyik abszolút győztese a műfajban a Mars, egy igazán hatásos és innovatív horror reklámsorozattal.

A Mars exkluzív kampányt készített a Fox csatornával együttműködve, és menő horrorfilm rendezőkkel dolgozott együtt a rövidfilmek létrehozásában. Ebben az volt a kihívás, hogy a reklámoknak bele kellett férniük 2 percbe, ezért aztán valóban ütős videókat kellett hozzá forgatni. Összesen 12 darab „bite size horror” fantánianévre hallgató reklámot forgattak, de még csak 4 jelent meg. A Skittles Floor 9.5 című rövidfilme már most közösségi média szenzáció világszerte, tehát a várt siker nem maradt el, és rekordokat döntöget többek között a Twitteren.

Nektek melyik lesz a kedvencetek?

A Burger King közösségi média szenzációjáról itt számoltunk be:

Zseniálisan trollkodik a Burger King Twitteren

A Twitter videós hirdetési újdonságairól pedig itt adtunk hírt:

Új videós hirdetési formátumot vezet be a Twitter

Forrás: We Are Social Media