Az Instagram most már tényleg megkapja a hirdetéseket, elsőként az USA-ban regisztrált felhasználói. A cég blog bejegyzéséből kiderül, hogy videó és kép formájában láthatják majd a reklámokat – írja a TechCrunch.

Az Instagram arról is beszámolt, hogy a hirdetések a következő néhány hónapban jelennek majd meg és azon márkáktól, akiket még a felhasználó nem követ. „Arra fókuszálunk majd, hogy kis számban gyönyörű, magas minőségű fotókat és videókat tegyünk közzé egy maroknyi márkától, amelyek már most is nagyszerű tagjai az Instagram közösségnek.”

2011-01-25_1295919539

A hirdetéseket a cég szerint olyan természetesen tüntetik majd fel, mintha a megszokott Instagram fotók vagy videók lennének. A felhasználók emellett el is rejthetik majd azokat, amelyek nem tetszenek nekik és visszajelzést adhatnak arról, miért tették ezt.

A reklámok bevezetése a platformra elkerülhetetlen volt, figyelembe véve, hogy az anyavállalata, a Facebook az egyik legnagyobb modern cég, amelyet hirdetések hajtanak. Tekintettel azonban az Instagram termék természetére – mint képek fókuszált folyamára – a reklámok itt még zavaróbbak lesznek, mint Facebookon, amely már jelenleg is különböző típusú, méretű és formátumú darabokkal állt elő.

Ha érdekel, hogyan mutathatnak majd a streamen belüli hirdetések, érdemes ránézni az Apple és a Burberry nemrég kötött partnerségének alakulására, melynek lényege egy divatbemutató képeinek és videó felvételeinek megmutatása az iPhone 5S készülékeken. A videók jól mutatnak, vonzóak és érdekesek. Ám a megtekintésükhöz követned kell a márkát, vagy egy linkre kattintani, ahol elérhetőek. Az, hogy benyomakodnak a streambe, már egy másik dolog.

A hirdetések mindenütt ott vannak és az ezeket támogató termékek gyorsan a normává válnak, mintsem kivétellé.