Új őrület terjed a főleg húszas éveiben járó amerikaiak között – méghozzá egy nagyon is jótékony őrület. Az utóbbi időkben ellepték az Instagramot a szobanövényekkel pózoló, azokat reklámozó influenszerek, akik amellett, hogy maguk is jól elélnek a könyvszerződésekből és a partnerségekből, ezreket inspirálnak arra, hogy növényeket vásároljanak.
Ezek az influenszerek és rajongóik valósággal istenítik szobanövényeket, magukat “növényszülőknek” hívják, és ehhez hasonló posztokkal szereznek követőket:
https://www.instagram.com/p/BlbPKt3honT/?utm_source=ig_embed
Minden arra mutat, hogy a növényekkel való influenszerkedés jó üzletnek bizonyul – egy ilyen Instagramfiókra épülő üzlet, a New York-i The Still ma már 5 millió dollárt ér, és országszerte egyre több ilyen trendi, fiatalokat célzó házinövénybolt nyílik. Ezek mellett pop-up boltok, és különböző események is várják a növénymániás fiatalokat, akiket minden bizonnyal felesleges lenne félteni ettől az őrülettől.
Forrás: New York Times