Míg a Facebooknak több mint egymilliárd felhasználója van, többségüket csak az állapotfrissítések megosztása érdekli, és azt szeretnék tudni, mi történik a barátaikkal. Egy másik nagy közösségi háló, amely szintén sokakat ér el és valóban az alkalmazottak és az üzletek összekötésére, valamint a munkavégzésre fókuszál, a LinkedIn. Itt az ideje megnézni, milyen hihetetlen számokat tud felmutatni az az oldal, amely hatékonyan fejleszthetővé teszi az önéletrajzodat és összeköt igazi üzletemberekkel, akik tényleg segíthetik a karrieredet, valamint a befektetésed megtérülését – írja a Business2Community.

Lássuk először, mennyi embert ér el a világon a LinkedIn:

  • A Linkedin csoportok teljes száma ma több mint 1,5 millió.
  • A Linkedin felhasználók több mint 200 országban és területen találhatóak meg.
  • A Linkedin felhasználók teljes száma túllépte a 200 milliót.

linkedin-infographic-social-media-submitedge-471x1024_2

Hogyan használják az emberek a LinkedIn platformját?

  • Az átlagos felhasználó havonta 17 percet tölt a LinkedIn oldalán.
  • A LinkedIn látogatóinak 27 százaléka mobilról érkezik.
  • Egy Linkedin felhasználó átlagosan 5 pozitív értékelést kap („endorsement”)… neked mennyi van?
  • Több mint 2,7 millió üzleti oldal van a LinkedIn hálózatában.

Most pedig vessünk egy pillantást a pénzügyekre és a kapcsolatokra!

  • A LinkedIn 119 millió dollárt költött a „Slideshare” megvásárlására.
  • Több mint 1 milliárd „endorsement” van az oldalon.
  • 75 ezernél is több fejlesztő használja a LinkedIn platformját, valamint több mint 3700 alkalmazott.

Nézzétek meg a SubmitEdge infografikáját:

linkedin-infographic-social-media-submitedge-471x1024