Egyike vagy annak a 100 millió aktív felhasználónak, akik naponta 40 millió fotót generálnak Instagramon? Hirdetőként a felhasználó által létrehozott tartalom aranybánya az elemzések szempontjából és szép kiegészítője bármely tartalommarketing stratégiának. Ami pedig még jobb, hogy az olyan alkalmazások, mint az Instagram, ezt a tartalmat mobilra is elviszik – írja a Business2Community.

Azok az okos marketingesek, akik hasznosítják a vizuális tartalom erejét és az általa generált magas elköteleződést, valószínűleg jutalmazva lesznek, ha az Instagramot beépítik a közösségi média marketing mixükbe. Az Instagram ugyanis egy fantasztikus módszer arra, hogy elköteleződésre bírd a meglévő és leendő vásárlókat, miközben fényképekkel mesélsz egy el történetet.

Természetesen az Instagramot különböző szűrőiről is ismerjük, amellyel változtatni lehet a fotók kinézetén és hatásán. Ezekkel a naplementék, kávéscsészék és a randid dupla sajtburgere is tiszta művészetté válik. Az igazság azonban az, hogy a szűrő, amit választasz, többet mond el rólad, mint maga a fotó, amit készítettél.

Az alábbi infografika elmagyarázza a top 10 Instagram szűrő mögött megbújó pszichológiát és bemutatja az ezeket használó fotósok személyiségprofilját.

minta